Napjainkban sokakat foglalkoztat kikerülhetetlen téma, hogy milyen munkafolyamatokat lehet, a rendelkezésre álló digitális eszközökkel/fejlesztésekkel megkönnyíteni.
Egy új rendszer tervezett bevezetése során, sokszor azzal szembesülünk, hogy a bemutatott megoldás/fejlesztés implementlása speciális tudást, teljesen új munkaszervezést, vagy épp plusz erőforrást igényel ahelyett, hogy megkönnyítené a munkát, vagy optimalizálná a folyamatokat.
Ugye ismerős az a helyzet, hogy bemutatnak Önnek egy marketing, menedzsment, pénzügyi, vagy épp vendéglátás menedzsment szoftvert és a kedvező funkciók bemutatása után felmerülnek azok a kérdések, hogy hogyan tudná ehhez illeszteni a jelenlegi munkamenetet? Általában ennél a pontnál bizonytalanodik el, hogy amit az automatizálással
nyerne, azt a napi munkamenetek átalakításával akár el is bukhatja.
Hogyan ítélhető meg az, hogy milyen digitális beruházás segíti ténylegesen a munkát?
Melyekkel nem optimalziál egy folyamatot, csak tovább bonyolítja a kollégák napi munkavégzését?
Melyekkel tud ténylegesen nyereséget realizálni?
Mely üzemi területeken tudja leggyorsabban beépíteni ezeket, és mi kell hozzá?
A digitalizáció mellett, de az esztelen beruházások ellen küzdő cégként, hetente megjelenő blogunkban, ezekre a kérdésekre igyekszünk válaszolni.
Miről olvashat itt?
- Beszámolunk azokról a digitális megoldásokról, melyek optimalizálják a munkát, vagy növelhetik a bevételeit
- Gyakorlati útmutatót adunk abban, hogy mire érdemes figyelnie a marketingtől a menedzsmentig, ha bármely területen fejlesztésben gondolkodik
- A témában feldolgozzuk a releváns szakmai kutatásokat és esettanulmányokat
Ízelítő a következő hetek témáiból:
Menedzsment rendszerek használata vs. megtérülés
Miben mérhető egy hotel menedzsment rendszer megtérülése? Mik a kiválasztás kulcspontjai? Vajon érdemes-e váltani, ha már használunk egyet? Az elkövetkező hetek bejegyzéseiben ezekre a kérdésekre keressük a választ!