
A szállodaipar folyamatosan fejlődik, és a technológiai fejlesztések egyre nagyobb szerepet játszanak a hatékony üzemeltetés és vendégélmény javításában. Az egyik kulcsfontosságú tényező a különböző szolgáltatások integrációja. Az integrációk lehetővé teszik a rendszerek és alkalmazások összekapcsolását, hatékonyabbá téve ezzel a szálláshelyek működését.
Az integrációk automatikusan átadják és szinkronizálják az adatokat, minimalizálva az emberi hibalehetőségeket és gyorsabb folyamatokat eredményezve. Az integrációk továbbá személyre szabott vendégélményt, adatelemzést és hatékonyabb pénzügyi folyamatokat tesznek lehetővé. Az iparág fejlődésével egyre több cég kínál különböző területeken hasznos IT megoldásokat a szállodáknak, mely szoftverekkel történő összekötés a szálloda hatékonyabb üzemeltetését eredményezik. Ezen szoftver integrációk az üzleti siker és a vendég elégedettség növelésének elérésében is sokat segíthetnek.
A Previo szálloda menedzsment szoftverünkhöz jelenleg is számos integráció elérhető, illetve számos új együttműködéssel kapcsolatos fejlesztés van folyamatba. Meglévő összekötéseink előnyeit mutatjuk be az alábbiakban.
Számlázási és könyvelési rendszerek integrációja:
Az integrált számlázási és könyvelési rendszerek lehetővé teszik a szállodák számára, hogy automatizálják a pénzügyi folyamatokat, minimalizálják a hibalehetőségeket és hatékonyan kezeljék a számlázásukat és könyvelésüket. A könyvelési és számlázási adatok automatikus szinkronizálása révén gyorsabb és pontosabb pénzügyi riportokat készíthetnek a szállodák, ami segít az üzleti döntéshozatalban és az adózási folyamatokban.
A Previo hotel szoftver Magyarország piacvezető online számlázási rendszerével, a számlázz.hu-val van integrálva, aminek a legnagyobb előnye, hogy a számlázz.hu teljes funkcionalitását ki tudják használni ügyfeleink, igényeiknek megfelelően, valamint a számlázz.hu rendszeréből kinyerhető adatok egyszerűen kezelhetőek a legelterjettebb könyvelési szoftverekkel, banki applikációkkal, ami nagyban segíti a szálláshelyek pénzügyi folyamatait.
AI alapú vendégkommunikáció:
Napjainkban a chatbotoknak köszönhetően a szállodák képesek gyorsan és hatékonyan fogadni és kezelni a szobafoglalásokat, vendégigényeket. Az integrált megoldások lehetővé teszik a vendégek számára, hogy az az általuk kedvelt üzenetküldő csatornákon (Messenger, WhatsApp, Viber, Telegram,Instagram stb) foglaljanak szobát a szálloda weboldalán, valamint kérdéseiket is közvetlenül feltehessék a szállodának, akár 150 különböző nyelven. A chatbotok képesek automatikusan kezelni a foglalásokat, ellenőrizni a rendelkezésre álló szobákat és azonnal válaszolni a vendégek érdeklődésére, ezzel is növelve a közvetlen foglalások számát. Ez nemcsak időt takarít meg a szálloda személyzetének, hanem a vendégek számára is kényelmes és gyors megoldást nyújt.
A Previo integrált partnere a Bonomi, akik kimondottan szállodák és egyéb szálláshelyek számára fejlesztették ki alkalmazásukat. A program kiváló lehetőséget nyújt megszólítani a vendéget szállodai tartózkodása alatt, így növelve a vendég elégedettséget.
Revenue management szoftverek használata:
A revenue management szoftverek segítenek a szállodák bevételének optimalizálásában és a szobák árainak beállításában. Ezen alkalmazások lehetővé teszik a szállodák számára, hogy valós időben figyeljék és analizálják a piaci adatokat, valamint a versenytársak árait és a keresletet. Emellett a szoftverek által generált riportok és elemzések segítségével a szállodák jobban megérthetik a piaci trendeket és finomhangolhatják árazási stratégiájukat.
A Previo partnere a RoomRaiser, akik az integrált szoftveres árkereső (rate shopper) megoldáson tanácsadást is nyújtanak. Bővebb információk együttműködésünkről blog cikkükben.
Beléptető és zárrendszerek integrációja:
Az ajtózárak, kulcsszéfek és a szálloda szoftverek integrációja azon kívül, hogy megkönnyíti a recepciósok munkáját és gyorsabbá teszi a ki- és bejelentkezést, lehetővé teheti az érintésmentes bejutást a lakóegységekbe, a vendégek akár okostelefonjukkal is nyithatják az ajtókat, így szinte teljesen automatizáltan megoldható egy szálláshely bejelentkezési folyamata, akár recepciós nélkül is.
Jelenleg elérhető integrációk: Salto, Assa Abloy, Tuya, Keyguru, TTLock rendszer alapú okoszárak.
Vendéglátó rendszerek integrációja:
Az NTAK felé végrehajtandó adatszolgáltatás miatt immár kötelezővé váló éttermi szoftverek integrációja a szállodák vendéglátó egységeinek hatékonyabb működését és a vendégélmény javítását célozza. Az ilyen integrációk lehetővé teszik a vendégek fogyasztásának gyors és pontos feldolgozását és a szobaszámlára terhelését. Az összekötés használata javítja a vendéglátó részleg hatékonyságát, csökkenti a hibalehetőségeket és biztosítja a megfelelő éttermi élményt a vendégek számára.
Jelenleg elérhető felhő alapú és telepített rendszer integrációink: Placcon, Esystem, Gastrosystem, HgPartner.
Online fizetési rendszerek integrációja:
Az online fizetési rendszerek integrációja jelentős előnyöket nyújt a szállodák számára, mivel lehetővé teszi a gyors és biztonságos online fizetési lehetőségeket a vendégek számára a foglalás, illetve a ki- és bejelentkezés során. Lehetővé válik, hogy a vendégek azonnal és kényelmesen fizethessenek a szállásért és más szolgáltatásokért a szálláshely saját weboldalán vagy a Previo Alfred mobil alkalmazásában. Ez nemcsak a vendégélményt javítja, hanem gyorsabbá teszi a fizetési folyamatot és csökkenti a recepciónál való várakozási időt.
Az online fizetési rendszerek integrációja nemcsak a vendégeknek, hanem a szálloda személyzetének és tulajdonosainak is számos előnyt nyújt. Az automatikus fizetési folyamatok és a digitális tranzakciók kezelése csökkenti a papírmunkát és a manuális adminisztrációs feladatokat, több időt hagyva a vendégekkel történő egyéb interakcióra.
A Previo szoftverben jelenleg az alábbi Magyarországon is elérhető online fizetési megoldások vannak integrálva: OTP Simplepay, Global Payment, Paypal
Szoftverünkben további integrációs lehetőségek érhetőek el az alábbi területeken:
Dokumentum olvasó integrációk
Okosház rendszer integrációk
Channel manager integrációk
A fentieken kívül folyamatosan bővítjük az összekötések számát és igény esetén új szoftvereket is össze tudunk kötni rendszerünkkel API kapcsolaton keresztül. Érdeklődés esetén a sales@previo.hu email címen állunk rendelkezésre.