DigitalizációKözösségi médiaMobilappY generáció

Milyen inspiráló hatásai vannak az Instagramnak a turizmusban?

By 2019-02-11 No Comments

Az Instagram az utóbbi években jelentős inspiráló hatással bír, főként az Y és Z generációs (az 1985 után született) nemzedék tagjai számára.

A Schofields által végzett közelmúltbeli felmérés szerint a 33 év alatti utazók több mint 40 százaléka inspirálódik az Instagram által a következő nyaralási úti cél kiválasztását illetően.

Az Instagram azonban több, mint gyönyörű helyszínek vizuális gyűjteménye.

Ez a népszerű közösségi médiaplatform 2018 júniusában bejelentette, hogy elérte az egymilliárd aktív felhasználót, és a becslések szerint átlagosan közel 351 millió bejegyzés található a #travel hashtaggel.

Várható, hogy 2019-ben egyre több cég fog kísérletezni az Instagrammal. Érdekes és egyedi példa erre, hogyz EasyJet megjelenített egy Look&Book nevű vizuális keresési eszközt, amely lehetővé teszi az utazók számára, hogy repülőjáratokat keressenek az alkalmazás segítségével. Mindössze annyit kell tenniük, hogy feltöltenek egy Instagram screenshotot az alkalmazásba.

A hazai piacon is sok a remek példa arra, hogyan használható az Instagram a szállodaiparban.

Néhány példa az inspirálódáshoz:

 

 

Válassza a Hotrest szálloda szoftver, mert cserébe:

  • modern, könnyen használható és tanulható szálloda szoftvert kap
  • folyamatosan új PMS funkciókat kap plusz költségek nélkül
  • biztosítjuk a mindenkori törvényi megfelelést (pl. NTAK), plusz költségek nélkül
  • megbízható supportot adunk, plusz költségek nélkül
  • bármikor visszamondhatja, így nincs kockázat
  • segítünk csökkenteni hotele /panziója adminisztrációs terheit