Az Instagram az utóbbi években jelentős inspiráló hatással bír, főként az Y és Z generációs (az 1985 után született) nemzedék tagjai számára.
A Schofields által végzett közelmúltbeli felmérés szerint a 33 év alatti utazók több mint 40 százaléka inspirálódik az Instagram által a következő nyaralási úti cél kiválasztását illetően.
Az Instagram azonban több, mint gyönyörű helyszínek vizuális gyűjteménye.
Ez a népszerű közösségi médiaplatform 2018 júniusában bejelentette, hogy elérte az egymilliárd aktív felhasználót, és a becslések szerint átlagosan közel 351 millió bejegyzés található a #travel hashtaggel.
Várható, hogy 2019-ben egyre több cég fog kísérletezni az Instagrammal. Érdekes és egyedi példa erre, hogyz EasyJet megjelenített egy Look&Book nevű vizuális keresési eszközt, amely lehetővé teszi az utazók számára, hogy repülőjáratokat keressenek az alkalmazás segítségével. Mindössze annyit kell tenniük, hogy feltöltenek egy Instagram screenshotot az alkalmazásba.
A hazai piacon is sok a remek példa arra, hogyan használható az Instagram a szállodaiparban.
Néhány példa az inspirálódáshoz:
Válassza a Hotrest szálloda szoftver, mert cserébe:
- modern, könnyen használható és tanulható szálloda szoftvert kap
- folyamatosan új PMS funkciókat kap plusz költségek nélkül
- biztosítjuk a mindenkori törvényi megfelelést (pl. NTAK), plusz költségek nélkül
- megbízható supportot adunk, plusz költségek nélkül
- bármikor visszamondhatja, így nincs kockázat
- segítünk csökkenteni hotele /panziója adminisztrációs terheit