Tényleg több vendég és valóban kevesebb gond – A PMS váltás izgalmai és annak megkönnyítése folyamatos támogatással
Ingyenes magyar nyelvű support az év minden napján
Akár egy, akár kétszáz szállásegységgel rendelkezik egy leendő partnerünk, a PMS rendszer cseréje mindig izgalmas feladat mind nekünk, mind új ügyfelünknek. Cikkünkben összeszedtük, hogyan segítünk az indulás időszakában és mire számíthatnak felhasználóink a mindennapi ügymenet során felmerülő kérdések megválaszolásában.
Rugalmas megoldásaink mellett ügyfélcentrikus felfogásunk miatt is örvendünk egyre nagyobb népszerűségnek a magyar piacon. Megoldásaink megfelelőek mind a kisebb, mind a nagyobb szálláshelyeknek, mi pedig a szerződéskötéstől kezdve figyelünk mindenkire.
Az első lépések
Ez az, amire nem szabad sajnálni az időt. Az első oktatást mindig személyesen tartják meg területi tanácsadóink, az azt követő tréningeket általában online végezzük el, de szükség esetén akár több alkalommal is felkeressük induló partnereinket.
A rendszer beüzemelése
Igényfelmérés
Ez természetesen megelőzi a szerződéskötést, de érdemes megemlíteni. Területi tanácsadó kollégáink minden érdeklődő partnerrel személyes találkozó keretében mérik fel az igényeket, illetve javaslatot is tesznek a megfelelő csomag kiválasztására.
Modulok
A szerződésben szereplő modulok mindegyikének beüzemelésében, beállításában segítünk, személyesen, online megbeszélés keretében, vagy telefonon keresztül. Beállítjuk a rendszer alap adatait, segítünk a foglalómotor elindításában, a csatornamenedzserbe bekötjük a megfelelő OTA partnereket. A megrendelt honlapot is elkészítjük
Adatfeltöltés
Ez egy népszerű kérdés, ugyanakkor mi elsősorban azt szoktuk javasolni, hogy új partnereink a foglalásokat, szerződött cégeket manuálisan rögzítsék, ez remek lehetőség a gyakorlásra, illetve ilyenkor lehetőség nyílik az adatok ellenőrzésére. Természetesen meg tudjuk oldani a korábbi rendszerben szereplő adatok nagy részének betöltését, ehhez viszont szükség van a lecserélt PMS rendszer működtetőjének együttműködésére is.
A betanítás menete
Személyes betanítás
A rendszer átadását tanácsadóink intézik. Az első alkalommal az alapismereteket adják át, a tréning akár 4-6 órán keresztül is tarthat, természetesen szünetekkel és az oktatás végeztével el is kezdhető a PMS használata.
További oktatások
Igény esetén további oktatásokkal is segítjük partnereink zökkenőmentes indulását, ezek lehetnek akár személyes, akár online formában. Support csapatunk bemutatja a plusz modulok működését és válaszolnak az első időszakban felmerült kérdésekre.
Tudástár
Minden oktatóanyagunk, videónk és leírásunk elérhető magyarul és angolul, ezzel is segítve a felhasználókat a rendszer kezelésében. Természetesen mind a dokumentáció, mind a videotár díjtalanul elérhető minden felhasználónak.
Ügyfélszolgálat a mindennapokban
Egész éves támogatás, plusz költség nélkül
Az év 365 napján díjtalanul támogatjuk partnereinket operatív kérdések, azonnali figyelmet igénylő problémák megoldásában. Mindennap 8-22 óra között várjuk a megkereséseket telefonon, emailben, illetve webchat felületünkön. Minden megkeresésre 20 percen belül reagálunk, azaz gyakorlatilag azonnali segítséget nyújtunk.
Modulbővítés
Szerencsére egyre több ügyfelünk fedezi fel a Previo újabb és újabb moduljait, a saját foglalómotorunk és csatornamenedzserünk használatával például nagy megtakarítások érhetőek el, az Alfred applikáció segítségével megoldható az automatikus bejelentkezés és fizettetés, a Housekeeping applikációnk pedig a takarítási, műszaki kérdések adminisztrációját támogatja. Ezen modulok beüzemelését is elvégezzük, használatukat is bemutatjuk, elvégezzük a megfelelő összekötéseket.
Frissítések, új funkciók
Csapatunk folyamatos informálja a felhasználókat az aktuális frissítések tartalmáról, új funkciókról, a rendszerben található felugró ablakos megoldással. Kollégáink folyamatosan figyelemmel követik a külső rendszerek működését (Simple Pay, OTA-k, NTAK rendszer és sok minden más), és azonnal jelzik azok nem megfelelő működését. Kézikönyveinket is folyamatosan frissítjük az aktuális tartalmakkal.
Ingyenes képzések
Felhasználóinknak szóló webináriumainkat évente 8 alkalommal rendezzük meg, egy sorozatot a tavaszi időszakban, a főszezonra való felkészülés érdekében, egyet pedig a téli időszak tervezése előtt, az őszi hónapokban. A rendezvényekre minden felhasználónk kap meghívót, az események alkalmanként általában 60-80 percet vesznek igénybe.
Többnyelvű támogatás
Magyarországi felhasználóink természetesen mindig magyar nyelvű támogatást vehetnek igénybe, de igény esetén angolul is szívesen segítünk. Erdélyi felhasználóink pedig akár román nyelvű supportot is kérhetnek.
Kiemelt ügyfelek
Nagyobb, összetettebb működésű szálláshelyeink számára dedikált kapcsolattartónk biztosít kiemelt támogatást, melynek keretében ismételt oktatások, és egyedi, szakmai kérdések átbeszélése is gördülékenyebbé teszi a rendszerhasználatot. díjtalanul vehetik igénybe VIP szolgáltatásunkat, melynek keretében egyedi szakmai kérdésekkel is foglalkozunk.