Egyéb

Kisfaludy – hogyan válhatunk (valódi) nyertesekké?

By 2018-10-01 No Comments

A turisztikai beruházások költségének pályázati forrásból történő finanszírozása kecsegtető lehetőség a szálláshelyek számára, de vajon hogyan hozhatóak az ezzel együtt elvárt eredmények?

A pályázat pontosan leírja a fejlesztések pályázati forrásból történő finanszírozásához kapcsolódó indikátorok növekedési elvárásait, ami elsőre igencsak ijesztő lehet.

A beruházásokkal a munka is nő

Egy sikeres fejlesztésnek köszönhetően várhatóan könnyebben és több vendéget tudunk generálni, ez azonban rendszerint azt is jelenti, hogy növelnünk kell a munkaerő létszámát vagy optimalizálnunk kell működési folyamatainkat.

A fejlesztéseknek nem csak a szolgáltatásokban és a berendezésekben kell megmutatkozniuk, hanem minden elérhető digitalizációs megoldással is támogatnunk kell azokat.

Miért?

Piaci példákat alapul véve azért, mert egy jól kiválasztott digitális megoldással:

  • munkaidőt spórol meg,
  • munkafolyamatokat automatizál és optimalizál,
  • növeli értékesítési csatornáinak számát,
  • javítja a hatékonyságot.

Jól hangzik, igaz?

Korábbi cikkünkben foglalkoztunk már azzal, hogy egy magyarországi szállodalánc egy sikeres digitalizációs megoldás alkalmazása után, számokban kifejezve mennyivel tudta növelni bevételeit és mennyivel tudta csökkenteni a költségeit. Az eredmények meggyőzőek (korábbi cikkünket a témában ide kattintva olvashatja el). Azonban egy Kisfaludy-féle finanszírozási formánál nem csak ajánlott, de szinte kötelező, hogy digitalizációs megoldást is igénybe vegyünk, hiszen minden lehetőséget meg kell ragadni, hogy az elvárásokat teljesíteni tudjuk, mert ha ezt nem tesszük meg, súlyos árat kell érte fizetni és a megvalósult álom könnyen rémálommá válhat.

A bevételekre, költségekre és munkafolyamatokra leginkább hatással lévő digitális megoldások lehetnek:

  • Szálláshely-menedzsment rendszer
  • Foglalási motor + channel manager
  • CRM rendszer
  • Jól működő, reszponzív weboldal
  • Törzsvásárlói (kártya)rendszer
  • Egyéb marketing eszközök
  • Statisztikai, riportálási lehetőséget biztosító szoftverek, szoftvermodulok

A felsorolás első eleme talán a legfontosabb az első lépés megtételéhez. A szálláshely-menedzsment rendszerek piacán az elmúlt években jelentős változás látszik kirajzolódni. Míg pár évvel ezelőtt csak nagy kapacitással rendelkező szálláshelyeknek érte meg ilyen megoldást alkalmazniuk, napjainkban egyre inkább abba az irányba mozdul a piac, hogy a kisebbeknek is ajánlatos megfontolni, hogy egy professzionális szálláshely-menedzsment rendszer segítségével digitalizálódjanak. Annál is inkább, hiszen a modern, felhőalapú rendszerek ára és finanszírozási formája lényegesen kedvezőbb a korábbiaknál, arról nem beszélve, hogy modulárisan épülnek fel, a mérettől és a kapacitástól függően viszonylag egyszerűen tesrteszabhatók. Nem kell őket telepíteni és használatuk elsajátítása lényegesen rövidebb időt vesz igénybe. Egy ilyen megoldás alkalmazásába fektetett pénz és energia a tapasztalatok szerint igen rövid idő alatt megtérül.

Ön is új generációs menedzsment rendszer használatán gondolkodik? Erről is írtunk! Olvassa el, milyen szempontok alapján érdemes dönteni >>

Válassza a Hotrest szálloda szoftver, mert cserébe:

  • egy modern, könnyen használható és tanulható szálloda rendszert kap
  • folyamatosan új PMS funkciókat kap plusz költségek nélkül
  • biztosítjuk a mindenkori törvényi megfelelést (pl. NTAK), plusz költségek nélkül
  • integrált szálloda szoftver modulokat kap, amik jól működnek együtt
  • megbízható supportot adunk, plusz költségek nélkül
  • bármikor visszamondhatja, így nincs kockázat
  • szálláshely és vendég adatai biztonságban lesznek
  • segítünk csökkenteni hotele /panziója adminisztrációs terheit